piątek, 31 stycznia 2014

Informacje

W tej zakładce znajdziecie najważniejsze informacje dotyczące bloga, gdy zajdzie potrzeba będzie ona edytowana, więc zerkajcie tu czasami :)
_______________________________

Znajdź nas na twitterze!
Oficjalna strona: @FFAnotherLove
Autor tekstów: @luvmycurly & @luvmyloveaffair
Redaktor: @luvmyloveaffair
Trailer: @awksmahone & @luvmycurly
_______________________________

*Do rozdziału czwartego został wykorzystany tekst z książki One Direction Gdzie jesteśmy, kiedy to Harry opowiada o swoim zespole - White Eskimo.

Pytania, uwagi, prośby lub zastrzeżenia co do bloga, piszcie w komentarzu pod tym postem, obiecuję, że na wszystkie, jeśli takowe będą, postaram się odpowiedzieć. Mile widziane również pomysły na ciąg dalszy fabuły, gdyż mało kto ma wenę 24/7. Na pewno wykorzystam te najciekawsze.
          *Jeśli komentujesz z anonima, to proszę podpisz się nickiem z twittera lub pseudonimem, żebym potem wiedziała do kogo odwołać się w komentarzu.

PROSZĘ O SZCZERE KOMENTARZE!

Informowani:
@demzhairz 
@cuddlemelouehh 
@Sutek_tommo 
@Goldmonia
@FantasticBaby41
@Give_Me_Niall_x
@aliveexz 
@soirishlove
@ilysweetheart
@Naya_5sos
@xXLoveMeBackXx
@ayemybizzle 
@Makinguari
@fufu696969
@Thoris69
@One_Way_Tickets
@luvmyhoran69x 
@iwantonlyyou1
@nivllx
@lo_ve1D
@niallsluver
@lydrevv
@letmakeamove
@WhateverMyHoran
@horanove_love_ 
@marcy_offic 
@droowseex
@ohiigop 
@biebzyz
@awksmahone
@wyimaginoowanaa
@hazzexh
@StefaniaM69
@lavmyheroes
@martynkag

PS. JEŚLI ZMIENIASZ NAZWĘ NA TT TO PROSZĘ POINFORMUJ MNIE O TYM!



17 komentarzy:

  1. Mam prośbę. Mogłabyś zmienić wygląd głównej bohaterki? Bo jak to bedzie Kendall to ten blog straci mase czytelników, ja przeczytałam prolog i pierwszy rozdział i bardzo mi się podoba, ale osoba Kendall troche mnie odrzuca...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, już zmienione

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś mnie informować na tt o rozdziałach? :) @ilysm_jb_smg :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś mnie informować @ilymydude ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem @ilymydude i zmieniłam user na @yohazzx

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś mnie informować ? @One_Way_Tickets

    OdpowiedzUsuń
  7. Moge być informowana? ^.^
    @lo_ve1D

    OdpowiedzUsuń
  8. @niallsluver - moge byc informowana ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mogę być informowana? @lydrevv

    OdpowiedzUsuń
  10. Moge prosic o inormowanie? :) @LuvMyDemss

    OdpowiedzUsuń
  11. mogłabyś mnie informować na tt o nowych rozdziałach ? ;3 @sluumberr

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę prosić o informowanie ?:)) @loczekxx

    OdpowiedzUsuń